Sunday, March 11, 2012

McQueen yg chumel...

Tahniah diucapkan buat SITI HAZAMEAH BT ZULKIFLI kerana berjaya & telah miliki kek McQueen ini... :)

 Assalamualaikum...
mggu ni menjadi sedikit rajin sbb buat kek 3D menggunakan fondant...kali ni sy try buat btk kereta kegemaran anak sy iaitu Mujahid.... apa lagi kalo bukan Ligthning McQueen...



Buat julung kalinya, Squisito Cheese Tart akan memberikan kek ini secara PERCUMA aka FOC kepada sesiapa yg berjaya memberikan slogan yg kreatif & menarik berkaitan kek ini... sebelum sy terangkan lebih lanjut bagaimana ingin menyertainya, sy ingin maklumkan bahawa ia hanya terbuka buat sesiapa sahaja yg menetap/ penduduk sekitar MELAKA shj... hal ini memandangkan kek ni sy akan bg by hand  kepada insan yg berjaya... :)

Kek ini 100% moist choc cake... so, kepada yg beminat jgn lepaskan peluang utk mencuba... apa yg perlu anda lakukan adalah isi form dibawah dan secara automatik, form anda terus di hantar ke email sy... Pertandingan ini akan bermula pada hari ini dan penyertaan akan ditutup pada 13 March 2012, jam 6.00pm.. Pemenang akan dihubungi melalui email/telefon dan akan juga diumumkan didalam blog dan facebook Squisito Cheese Tart... Pemilihan slogan yg paling kreatif & menarik akan dibuat oleh barisan QC berpengalaman terdiri dari suami dan anak-anak saya.. :)

oklah, jgn buang masa lg, jom isi form dgn klik link kt bwh... ^_^


1 comment:

  1. penyertaan masih lg dibuka, jgn lepaskan peluang keemasan ini...

    ReplyDelete