Wednesday, May 25, 2011

Pertama kali....

Pertama kali... ini merupakan blog sy ilhamkan khas untuk produk terbaru saya iaitu 'CHEESE TART'... salah satu minat sy dalam bidang membaking...minat ni dah lama cuma belum masanya untuk sy komersilkan... mesti ada yang pelik why cheese tart? sedangkan byk lagi pilihan yang ada untuk berbisnes ni... sukar jugak sy nk jawab tu... tetiba je, pintu hati sy terbuka untuk membuat bisnes ni... mcm org yg jatuh cinta pandang pertama jugak la kan..
sebenarnya, idea yang dtg membuatkan sy terpanggil utk mencuba sesuatu yang baru...suatu ketika dulu 'cupcakes' amat famous sehinggakan ramai yg cuba bisnes berkenaan... apa yg cuba sy ceritakan disini...Cheese Tart juga boleh dipelbagaikan kegunaannya selain daripada kita beli utk mkn aje..

Antaranya ialah:
                       * DOORGIFT
                       * HANTARAN
                       * SPECIAL EVENT (Cth: Harijadi, Hari Ibu, Hari Guru etc)
                       * OPEN HOUSE

Cuma apa yang saya harapkan agar PEMULAAN saya ini akan mendapat sokongan & galakan dari anda semua..xkiralah, samada kita saling mengenali ataupun tidak...

Untuk langkah yang pertama ini, sy hanya tumpukan tempahan khas sekitar MELAKA sahaja... sebelum mengundur diri, insyaAllah, dlm ms terdekat saya akan uploadkan beberapa gmbr cheese tart untuk tatapan anda..

No comments:

Post a Comment